انتصاب


 
 
 
انتصاب مهندس آتیار به عنوان سرپرست طرح لایه های نفتی پارس جنوبی
                                                    
 
 
 

(چهارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۰) ۱۷:۴۶

سرپرست طرح لایه های نفتی پارس جنوبی منصوب شد

موسی سوری، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، در حکمی مهندس محمد آتیار را به عنوان سرپرست طرح لایه های نفتی این شرکت منصوب کرد.
 
 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، متن انتصاب سرپرست طرح لایه های نفتی شرکت نفت و گاز پارس به شرح زیر است:
 
 
 
 
«جناب آقای مهندس محمد آتیار
 
 
 
 
نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست طرح توسعه لایه های نفتی شرکت نفت و گاز پارس منصوب می نمایم.
با توجه به اهمیت و نقش راهبردی توسعه همه جانبه و یکپارچه میدان مشترک پارس جنوبی در زنجیره تامین انرژی و زنجیره ارزش نفت و گاز کشور در سال جهاد اقتصادی و تحقق اهداف تولیدی و توسعه ای و تاکید ویژه وزیر محترم نفت در خصوص برداشت هرچه سریعتر از لایه های نفتی، ضروری است با بسیج منابع انسانی شایسته و توانمند، مدیریت اثربخش امکانات و سرمایه های سازمانی، توسعه مهارت های کار تیمی، خلق سازمان دانش پایه و پروژه محور تمامی توان و مساعی خود را در راستای تحول اساسی و تسریع ویژه در اجرای پروژه های طرح توسعه لایه های نفتی در چارچوب برنامه زمان بندی، رعایت استانداردها، کیفیت و ایمنی و مدیریت علمی و ارزشی به کار گیرید.

موفقیت جناب عالی را در به کارگیری نیروهای متعهد و متخصص و پرورش شایستگی های مدیریت پروژه و ارتقای میزان بلوغ سازمانی مدیریت پروژه بومی سازی فناوری های طرح های نفت و گاز در راستای انجام به موقع و بهینه این ماموریت مهم و تسریع ویژه در تولید و برداشت نفت خام از لایه های نفتی پارس جنوبی از خداوند متعال طلب می نمایم.

 

بدین وسیله از زحمات و تلاش های جناب آقای مهندس کیومرث کرمی مقدم در طول دوره تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می نماید.»



pseez.ir





برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: